2026-04-05
Hej alla,
Bastun är igång 11-15 idag.
Välkomna!
2026-04-05
Hej alla,
Bastun är igång 11-15 idag.
Välkomna!
2026-04-04
Hej alla,
Nu ska alla kallelser till årets stämma vara på väg till våra medlemmar genom de olika kanalerna som folk valt.
Du som får den digitalt, glöm inte att kolla skräpposten.
Vi är medvetna om att det är fel dokument som ligger uppe, vi kommer att uppdatera på hemsidan med rätt dokument under fliken årsstämma inom kort.
Här nedan kan ni även se kallelsen.
2026-02-28
Nu är problemen som uppstått i bastun åtgärdade och de är nu i funktion igen.
2026-02-25
Tyvärr är bastun fortsatt urfunktion. Vi återkommer när den är i drift igen.
2026-02-21
Bastun är tyvärr ur funktion idag och där med stängd. Vi jobbar för att få igång driften igen.